阿爾巴尼亞語翻譯語言翻譯公司

undefined

Anywhere whenever / 不管什麽時候身在何處
Apart but still together / 即便分開 心仍繫著
I know I'm not alone / 我知道本身絕非一人
I know I'm not alone / 自己並不是邊緣
I know I'm not alone / 絕非伶仃
I know I'm not alone / 並不是零丁一人

Unconscious mind / 無意識的心智
I'm wide awake / 蘇醒的神智
Wanna feel one last time / 想再次的感觸感染
Take my pain away / 那種將疾苦抽離的快感

If this night is not forever / 假設今夜並不是永恆
At least we are together / 最少我們彼此廝守
I know I'm not alone / 我知道本身不是孤獨的
I know I'm not alone / 我知道我不是零丁一人

是誰在12/7用電音轟炸了台灣啊? 就是這位只有19歲的挪威DJ Alan Walker !

Alone是在台灣的表演中最讓群眾驚動的此中一首 <3

翻譯by 賽特斯泰爾 Seth Styles

(I'm not alone, I know I'm not alone....) / (華頓翻譯社絕非孤傲 翻譯社 我知道本身其實不孤獨)

I'm not alone, I'm not alone / 我並非孤苦 並非孤立
I'm not alone翻譯社 I know I'm not alone / 我不伶仃 華頓翻譯社知道本身其實不零丁
I'm not alone, I'm not alone / 我不是邊沿 我不是零丁一人

 

Anywhere whenever / 不管什麽時候 不管何處
Apart but still together / 身在兩地 但心在一地
I know I'm not alone / 華頓翻譯社知道 本身並非零丁
I know I'm not alone / 自己並不是孤寂一人
I know I'm not alone / 絕非孤立一人
I know I'm not alone / 我知道本身並非孤獨

If this night is not forever / 若是今夜並不是永恆
At least we are together / 起碼華頓翻譯社們具有彼此
I know I'm not alone / 我知道自己並不是一人
I know I'm not alone / 自己並不是孤寂

Lost in your mind / 迷失在翻譯公司的心中
I wanna know / 想要領會
Am I losing my mind / 是否本身正迷失著
Never let me go / 別讓華頓翻譯社離去



本文引用自: http://a849194.pixnet.net/blog/post/337525925-alan-walker-%E8%89%BE%E5%80%AB%E6%B2%83%E5%85%8B%28dj-有關翻譯的問題歡迎諮詢華頓翻譯社

arrow
arrow

    samantea3fvn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()